سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جوانب مثبت و منفی استفاده از ساک دستی کاغذی

نظر

جوانب مثبت و منفی ساک دستی کاغذی

نمی دانید که آیا تجارت شما باید استفاده از ساک دستی کاغذی را شروع کند؟ در حالی که ممکن است جالب ترین موضوع در جهان نباشد ، درک تفاوت بین انواع مختلف کیف و ظرفیت ها و کارکردهای آنها می تواند برای هر رستوران ، کسب و کار تفریحی یا فروشگاه های مواد غذایی مفید باشد.

انواع ساک دستی کاغذی

با داشتن طیف گسترده ای از اندازه های ساک دستی کاغذی موجود ، می توان انتخاب محصولی را که متناسب با نیازهای شغلی شما باشد ، دشوار دانست. خواندن را ادامه دهید تا در مورد تمایز بین ساک دستی های مختلف اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کیف مواد غذایی کاغذی


 

ساک دستی های قهوه ای در مقابل کاغذ سفید

ساک دستی کاغذی به طور کلی به دو رنگ قهوه ای و سفید عرضه می شوند. در حالی که از ساک دستی کاغذی قهوه ای بیشتر از همتایان سفید استفاده می شود ، کیف های سفید نماد تأسیسات شما را برجسته می کنند و جلوه ای تمیز تر از کیف های قهوه ای نشان می دهند. صرف نظر از رنگی که شما انتخاب می کنید ، تمام این محصولات دارای ساختاری ضخیم هستند که در برابر اشک و ریزش مقاوم هستند.
کدام کیف دستی برای تجارت شما مناسب است؟

اگر یک رستوران یا دلی کوچک اداره می کنید ، ساک دستی های ناهار کاغذی یا کیف خرید با دستگیره گزینه ای مفید برای تجارت شما هستند. علاوه بر این ، فروشگاه های مواد غذایی معمولاً به کیف و ساک دستی های مواد غذایی کاغذی سنگین نیاز دارند.
فروشگاه های مشروبات الکلی می توانند از ساک دستی های آبجو ، مشروبات الکلی و شراب استفاده کنند ، در حالی که کیف های کالا فروشی برای بوتیک ها یا کتاب فروشی ها به خوبی کار می کنند. اگر یک غرفه تولیدی و یا یک کشاورز بازار را اداره می کنید ، توصیه می کنیم ساک دستی کاغذی تولید و به بازار عرضه کنید. سرانجام ، نان های کاغذی و ساک دستی های قهوه و شیرینی قابل بازیافت انتخاب خوبی برای نانوایی ها و کافه ها است.

انتخاب بهترین ساک دستی کاغذی

نمودار زیر اطلاعات اساسی در مورد انواع و ظرفیت های ساک دستی کاغذی ، به همراه میانگین اندازه گیری طول ، عرض و اندازه آنها را نشان می دهد. واحدهایی که برای اندازه گیری ظرفیت ساک دستی کاغذی مورد استفاده قرار می گیرند شامل اونس ، پوند ، اینچ ، پک ، کوارتز و لیتر است. یک پک معادل 2 گالن ، 8 کوارت خشک ، 16 عدد خش خشک یا حدود 9 لیتر است.

طول عرض ظرفیت عرض کیسه
ساک دستی های ناهار 1/2 - 5 پیمانه 11 "3 - 5 1/4" 5 - 10 "
ساک دستی های مواد غذایی 2 - 25 پیمانه 17 "4 - 12" 7 - 18 "
ساک دستی های آبجو ، مشروب و شراب متفاوت است 3 - 10 "11 - 16"
ساک دستی های نان باگت متفاوت است - 4 - 5 1/2 "16 - 28"
کیف های 1/4 - 1 pk را تولید کنید. متفاوت است 6 - 8 "8 - 10 1/2"
ساک دستی های قهوه قلع قلع قابل جابجایی 1/2 - 8 پیمانه 9 3/4 "4 - 6 1/2" 7 - 16 "
کیف های تجاری متفاوت است - 6 - 21 "9 - 24"

توجه: طول اندازه گیری پایه کیسه از یک طرف به طرف دیگر است ، در حالی که عرض به اندازه گیری پایه کیف از جلو تا عقب اشاره دارد.

اصطلاحات کیسه کاغذی

کیف خرده فروشی کاغذ
باور کنید یا نه ، دنیای ساک دستی کاغذی مجموعه ای از اصطلاحات و توصیفات منحصر به فرد خود را دارد. در اینجا چند مورد مهم ذکر شده است:

    وزن پایه کاغذ وزنی است به ازای هر پیمانه (500 برگ) کاغذ در اندازه اصلی آن (قبل از برش در ابعاد خاص). به عبارت دیگر ، وزن پایه به ضخامت کاغذ مورد استفاده در ساخت کیسه اشاره دارد. با افزایش وزن پایه ، مقدار کاغذ نیز افزایش می یابد. وزن پایه 30-49 پوند. به وزن استاندارد 50 پوند گفته می شود. و به عنوان وظیفه سنگین مشخص شده اند.
    گاست یک چین خورده در طرف یا پایین یک کیسه کاغذ است که به کیسه اجازه می دهد تا برای ظرفیت بیشتر گسترش یابد.
    ساک دستی کاغذی با طراحی کف صاف طوری طراحی شده اند که با کف صاف باز شوند. این رایج ترین نوع کیف است و بارگیری آن بسیار آسان است.
    کیف های طراحی پایین Pinch با ضخامت کاملاً مهر و موم شده طراحی شده اند ، از این رو ، هیچ اندازه گیری طول ندارند. این کیف ها برای کارت ها ، تقویم ها و آب نبات ها به خوبی کار می کنند.

جوانب مثبت و منفی استفاده از ساک دستی کاغذی

اگر در تصمیم گیری در مورد استفاده از ساک دستی کاغذی مشکلی دارید ، عوامل مهم زیر را در نظر بگیرید:

مزایای استفاده از ساک دستی کاغذی

کیسه شراب کاغذی

   
ساک دستی های کاغذ 100? قابل تجزیه ، قابل استفاده مجدد و بازیافت هستند.
    بسیاری از ساک دستی کاغذی می توانند در مقابل فشار و وزن بیشتری نسبت به ساک دستی های پلاستیکی مقاومت کنند.
    ساک دستی کاغذی کمتر از خطر خفگی برای کودکان خردسال یا حیوانات برخوردار هستند.

نکات منفی استفاده از ساک دستی کاغذی

    ساک دستی کاغذی برخلاف همتای پلاستیکی خود ، ضد آب نیستند.
    ساک دستی کاغذی گرانتر از ساک دستی های پلاستیکی هستند.
    ساک دستی کاغذی فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به ساک دستی های پلاستیکی دارند و به طور قابل توجهی سنگین تر هستند.


همانطور که مشاهده می کنید ، استفاده از ساک دستی کاغذی هم مزایا و هم اشکالاتی دارد. هنگام انتخاب کیف برای مشاغل خود ، داشتن دانش کافی برای تصمیم گیری تحصیلی در مورد اینکه کدام نوع برای شما مناسب است مهم است.
اگر به دنبال ظاهر و ظاهر کلاسیک هستید ، ساک دستی کاغذی گزینه خوبی برای رستوران ، مدرسه ، شرکت پذیرایی ، فروشگاه مواد غذایی یا Deli شما هستند.